Invest Living nappade på smart ärendehanteringsmodul - Invest Living nappade på smart ärendehanteringsmodul

Kategorier

Taggar

Invest Living nappade på smart ärendehanteringsmodul

Mindbite AB 2. oktober 2015

 

Funktionen innebär att kunden direkt på webbplatsen kan registrera sitt ärende och bli av med sitt problem. Kunden specificerar vilken produkt man köpt och vad problemet är i form av både text och bild. Därefter hanteras ärendet på ett strukturerat och lättöverskådligt sätt i SiteFactory där både kunden och administratören ser hela korrespondensen. Eftersom allting sköts centralt kan flera personer på Invest hantera och serva kunden, ingenting blir liggandes i en privat inkorg. 

Tack vare funktionen kan exempelvis reklamationsärenden som tar mycket tid i anspråk göras snabbare och kunden får en bättre upplevelse.

Kontakta gärna oss om du också är intresserad av en liknande lösning!

Kategori: SiteFactory | Lansering

Permalink | Kommentarer (0)